בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 1072

האם מותר לנהוג בהשפעת תרופות הרגעה?

תשובות אפשריות

  1. כן. תרופות הרגעה אינן משפיעות לרעה על הנהיגה.
  2. אסור, אלא אם כן צוין במפורש אחרת במרשם התרופה.
  3. כן, והדבר מצוין לבעלי עצבים מתוחים.
  4. כן, אם הנהג נסער והתרופה מרגיעה את עצביו.

התשובה הנכונה

אסור, אלא אם כן צוין במפורש אחרת במרשם התרופה.

שאלה 1072 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור