בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 1088

כאשר דולק אור צהוב יציב (לא מהבהב) לבדו ברמזור:

תשובות אפשריות

  1. זה סימן שמיד יופיע האור הירוק היציב (לא מהבהב) ויהיה אפשר להמשיך בנסיעה.
  2. זה סימן שמיד יופיע האור האדום. יש להתכונן לעצירה או לפנות מיד את הצומת שאליו נכנסת.
  3. זה סימן שמיד יופיע האור הצהוב המהבהב. יש להגביר את מהירות הנסיעה ולפנות מיד את הצומת.
  4. זה סימן שמיד יופיע האור הירוק המהבהב. יש להגביר את מהירות הנסיעה ולפנות מיד את הצומת.

התשובה הנכונה

זה סימן שמיד יופיע האור האדום. יש להתכונן לעצירה או לפנות מיד את הצומת שאליו נכנסת.

שאלה 1088 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור