בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 201

על פי שיטת הניקוד, נהג שצבר בין 12 נקודות ל-22 נקודות:

על פי שיטת הניקוד, נהג שצבר בין 12 נקודות ל-22 נקודות:

תשובות אפשריות

  1. יישלח לבדיקה רפואית ולמבחן עיוני (תאוריה).
  2. יפסל רישיון הנהיגה שלו לתקופה של 30 ימים.
  3. יזומן לקבלת הדרכה בנהיגה נכונה ויחויב במבחן.
  4. יחויב במבחן עיוני (תאוריה) ורישיון הנהיגה שלו ייפסל.

התשובה הנכונה

יזומן לקבלת הדרכה בנהיגה נכונה ויחויב במבחן.

שאלה 201 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור