בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 63

באיזה אופן מותר להשתמש במכשיר הטלפון הנייד בעת הנהיגה?

תשובות אפשריות

  1. רק באמצעות דיבורית המאפשרת שימוש בטלפון ללא אחיזה בו.
  2. כשהנוהג מחזיק במכשיר ביד ימין.
  3. רק באמצעות אוזניות המחוברות לשתי האוזניים.
  4. אסור לחלוטין להשתמש בטלפון בעת הנהיגה.

התשובה הנכונה

רק באמצעות דיבורית המאפשרת שימוש בטלפון ללא אחיזה בו.

שאלה 63 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור