בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 81

האם חובה לחבוש קסדה בנהיגה בטרקטורון?

תשובות אפשריות

  1. חובה לחבוש קסדה בכביש בלבד.
  2. כן. חובה על הנוהג ועל כל נוסע לחבוש קסדה בעת הנהיגה.
  3. לא, אין חובה לחבוש קסדה.
  4. חובה לחבוש קסדה כשאין מסגרת בטיחות בטרקטורון.

התשובה הנכונה

כן. חובה על הנוהג ועל כל נוסע לחבוש קסדה בעת הנהיגה.

שאלה 81 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור