בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 905

לשם מה דרוש להתקין מסגרת בטיחות בטרקטור?

תשובות אפשריות

  1. להגנה על המפעיל בזמן עבודה בין עצים וענפים.
  2. להגנה על המפעיל בזמן תאונת התנגשות.
  3. להגנה על המפעיל מפני גשם.
  4. להגנה על המפעיל בזמן התהפכות הטרקטור.

התשובה הנכונה

להגנה על המפעיל בזמן התהפכות הטרקטור.

שאלה 905 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור