בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 91

מהו האופן הנכון לביצוע פנייה ימינה?

תשובות אפשריות

  1. בכל דרך שהיא לאחר איתות מתאים.
  2. בקשת רחבה מימין הכביש לכל נתיב בכביש שאליו אני נכנס.
  3. מכל נתיב בכביש לנתיב הימני ביותר בכביש אליו אני נכנס.
  4. בנהיגה במהירות סבירה, ללא הפרעה או סיכון, מהנתיב הימני לנתיב הימני בכביש אליו אני נכנס.

התשובה הנכונה

בנהיגה במהירות סבירה, ללא הפרעה או סיכון, מהנתיב הימני לנתיב הימני בכביש אליו אני נכנס.

שאלה 91 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור