בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 917

כשמציינים "מהירות הפעלה תקנית" של מעביר הכוח פי-טי-או (PTO), למה מתכוונים?

תשובות אפשריות

  1. לסל"ד של משאבת השמן המניעה את מעביר הכוח.
  2. לסל"ד שבו מסתובב גל היציאה מתיבת ההילוכים.
  3. לסל"ד המנוע עצמו (יציאה בגלגל התנופה).
  4. לסל"ד של יציאת מעביר הכוח ושל גל ההינע שלו.

התשובה הנכונה

לסל"ד של יציאת מעביר הכוח ושל גל ההינע שלו.

שאלה 917 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור