בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 919

מה אסור לך לעשות אם נעלת את הדיפרנציאל בטרקטור?

תשובות אפשריות

  1. לחבר את הבלם הימני לבלם השמאלי.
  2. להחליף הילוכים בשעת הנסיעה.
  3. להפנות את ההגה ואת הגלגלים לצדדים.
  4. להפעיל את מעביר הכוח (PTO).

התשובה הנכונה

להפנות את ההגה ואת הגלגלים לצדדים.

שאלה 919 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור