בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 969

כיצד יש לנהוג בירידה?

תשובות אפשריות

  1. בהילוך סרק, לחיסכון בדלק.
  2. בהילוך משולב ובלחיצה רצופה על דוושת המצמד.
  3. אחד ההילוכים חייב להיות משולב ומופעל.
  4. בהילוך גבוה ובלחיצה רצופה על דוושת הבלם.

התשובה הנכונה

אחד ההילוכים חייב להיות משולב ומופעל.

שאלה 969 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור