בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 972

האם מותר לגרור יותר מגרור אחד?

תשובות אפשריות

  1. כן, אבל נחוץ לשם כך היתר של המפקח על התעבורה.
  2. כן, אבל נחוץ לשם כך היתר משוטר.
  3. כן. כשמובילים מטענים ארוכים מותר לגרור יותר מגרור אחד, אך נחוץ אישור קצין הבטיחות.
  4. כן, אך נחוץ לשם כך אישור מרשות הרישוי.

התשובה הנכונה

כן, אך נחוץ לשם כך אישור מרשות הרישוי.

שאלה 972 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור