בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 979

מדוע משלבים הילוך נמוך בנסיעה במורד תלול?

תשובות אפשריות

  1. כדי להיעזר במנוע לשמור על מהירות נסיעה נמוכה וקבועה, ללא שימוש יתר בבלמים.
  2. כדי למנוע שחיקה של הצמיגים בנסיעה במורד.
  3. כדי למנוע חימום של מנוע הרכב יתר על המידה.
  4. כדי לחסוך בדלק ולהקטין את השחיקה של המנוע.

התשובה הנכונה

כדי להיעזר במנוע לשמור על מהירות נסיעה נמוכה וקבועה, ללא שימוש יתר בבלמים.

שאלה 979 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור