בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 988

כדי לנתק את הקשר בין המנוע לבין הגלגלים צריך:

תשובות אפשריות

  1. ללחוץ על מתג ההתנעה (סטרטר).
  2. ללחוץ על דוושת המצמד.
  3. ללחוץ על דוושת הבלם ועל דוושת הדלק.
  4. להפסיק את פעולת המנוע.

התשובה הנכונה

ללחוץ על דוושת המצמד.

שאלה 988 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור