בית › שאלות תאוריה רכב משא כבד › שאלה 723

שוטר רשם לך דוח על "סטייה מנתיב" ובכביש אין כל סימון נתיבים. האם צדק?

תשובות אפשריות

  1. לא. אי אפשר "לסטות" מנתיב שאינו מסומן.
  2. לא. אם לא מסומן נתיב, מותר לנסוע בכביש בכל חלק של הכביש.
  3. לא. החוק מתיר לסטות מהנתיב ללא הגבלה כלשהי.
  4. כן. "נתיב" יכול להיות מסומן ויכול להיות לא מסומן.

התשובה הנכונה

כן. "נתיב" יכול להיות מסומן ויכול להיות לא מסומן.

שאלה 723 מתוך 1315 במאגר התאוריה לרכב משא כבד (C).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב משא כבד