בית › שאלות תאוריה רכב משא כבד › שאלה 740

למה הכוונה במונח "נהיגה במהירות סבירה"?

תשובות אפשריות

  1. התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת.
  2. נהיגה במהירות הדומה למהירותם של הנהגים האחרים מסביב.
  3. נהיגה המאפשרת לנהג גם ביצוע פעולות אחרות שאינן חיוניות לנהיגה.
  4. נהיגה במהירות לפי רצונו של הנהג, בתנאי שאינה גבוהה מן המהירות המרבית המותרת שנקבעה בחוק.

התשובה הנכונה

התחשבות של הנוהג בתנאי הדרך והתנועה בה באופן שתהיה לו שליטה מוחלטת ברכב בכל עת.

שאלה 740 מתוך 1315 במאגר התאוריה לרכב משא כבד (C).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב משא כבד