בית › שאלות תאוריה רכב משא קל › שאלה 230

כיצד יש להסיע ברכב ילד שטרם מלאה לו שנה?

תשובות אפשריות

  1. במושב הקדמי בלבד, בליווי נוסע מבוגר.
  2. במושב בטיחות לתינוקות ורק במושב האחורי ברכב.
  3. על ברכי נוסע בן יותר מ-21 שנים.
  4. במושב הבטיחות, כשגבו של מושב הבטיחות מופנה לחזית הרכב.

התשובה הנכונה

במושב הבטיחות, כשגבו של מושב הבטיחות מופנה לחזית הרכב.

שאלה 230 מתוך 1386 במאגר התאוריה לרכב משא קל (C1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב משא קל