בית › שאלות תאוריה רכב משא קל › שאלה 332

מה חייב בעל רכב לעשות לגבי הפסקת השימוש ברכב לתקופה של יותר מחודש?

תשובות אפשריות

  1. להודיע על כך לרשות הרישוי.
  2. להודיע על כך למשטרה.
  3. להודיע על כך לרשות המקומית.
  4. להעמיד את הרכב במוסך מורשה.

התשובה הנכונה

להודיע על כך לרשות הרישוי.

שאלה 332 מתוך 1386 במאגר התאוריה לרכב משא קל (C1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב משא קל