בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 1149

מדוע משלבים הילוך נמוך בנסיעה במורד תלול?

תשובות אפשריות

  1. כדי להיעזר במנוע לשמור על מהירות נסיעה נמוכה וקבועה, ללא שימוש יתר בבלמים.
  2. כדי למנוע שחיקה של הצמיגים בנסיעה במורד.
  3. כדי למנוע חימום של מנוע הרכב יתר על המידה.
  4. כדי לחסוך בדלק ולהקטין את השחיקה של המנוע.

התשובה הנכונה

כדי להיעזר במנוע לשמור על מהירות נסיעה נמוכה וקבועה, ללא שימוש יתר בבלמים.

שאלה 1149 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי