בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 1192

כיצד יפעל נהג רכב כשבזמן נסיעה אירע נקר (פנצ'ר) באחד הצמיגים ברכבו?

תשובות אפשריות

  1. ישחרר את אחיזתו בגלגל ההגה ויבלום במתינות את הרכב.
  2. יאחז היטב בגלגל ההגה ויבלום במתינות את הרכב.
  3. ישחרר את אחיזתו בגלגל ההגה ויבלום בחזקה את הרכב.
  4. יאחז היטב בגלגל ההגה ויבלום בחזקה את הרכב.

התשובה הנכונה

יאחז היטב בגלגל ההגה ויבלום במתינות את הרכב.

שאלה 1192 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי