בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 279

מה חייב בעל רכב לעשות לגבי הפסקת השימוש ברכב לתקופה של יותר מחודש?

תשובות אפשריות

  1. להודיע על כך לרשות הרישוי.
  2. להודיע על כך למשטרה.
  3. להודיע על כך לרשות המקומית.
  4. להעמיד את הרכב במוסך מורשה.

התשובה הנכונה

להודיע על כך לרשות הרישוי.

שאלה 279 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי