בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 660

כדי לעבור ממצב חנייה P למצב נסיעה R או D, ברכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית עליך:

תשובות אפשריות

  1. ללחוץ על דוושת הבלם. ההילוך ישולב אוטומטית.
  2. ללחוץ על דוושת הבלם ועל המשבת (כפתור הפעלה) ולשלב את ידית ההילוכים, למצב הנסיעה.
  3. ללחוץ על המשבת (כפתור ההפעלה). ההילוך ישולב אוטומטית.
  4. ללחוץ על דוושת המצמד ולשלב את ידית ההילוכים.

התשובה הנכונה

ללחוץ על דוושת הבלם ועל המשבת (כפתור הפעלה) ולשלב את ידית ההילוכים, למצב הנסיעה.

שאלה 660 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי