בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 662

למה חשוב להקפיד על נהיגה בימין הכביש?

למה חשוב להקפיד על נהיגה בימין הכביש?

תשובות אפשריות

  1. מתן אפשרות נוחה לנוסעים ברכב לצאת מן הרכב בקלות.
  2. הדבר מאפשר להיעזר בקו הצהוב לנסיעה בקו ישר.
  3. אין חשיבות לנהיגה בימין הכביש, אלא בכביש חד-סטרי בלבד.
  4. כדי ליצור רווח מהתנועה שמהכיוון הנגדי והקטנת הסיכון לתאונה חזיתית.

התשובה הנכונה

כדי ליצור רווח מהתנועה שמהכיוון הנגדי והקטנת הסיכון לתאונה חזיתית.

שאלה 662 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי