בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 781

האם אפשר להסתפק באיתות בלבד בעת התחלת הנסיעה?

תשובות אפשריות

  1. כן. החוק מחייב אותנו לאותת בעת התחלת הנסיעה. חובת הזהירות חלה על עוברי הדרך האחרים.
  2. כן. בעת התחלת הנסיעה נסתפק באיתות בלבד. בעת ההשתלבות בתנועה יש זמן להסתכלות.
  3. לא. האיתות אינו מקנה כל זכות – יש לוודא הסתכלות נכונה, נוסף לאיתות.
  4. כן. פעולות מיותרות, נוסף לאיתות הנדרש, גוזלות זמן יקר מן המשתמש ברכב ויוצרות מתחים מיותרים.

התשובה הנכונה

לא. האיתות אינו מקנה כל זכות – יש לוודא הסתכלות נכונה, נוסף לאיתות.

שאלה 781 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי