בית › שאלות תאוריה רכב ציבורי › שאלה 787

מהי חשיבותה של אחיזת הגה נכונה לשליטה על הרכב וליציבותו?

תשובות אפשריות

  1. אחיזת הגה נכונה חשובה רק בכלי רכב גדולים וכבדים, כמו משאיות ואוטובוסים.
  2. אחיזה נכונה של ההגה מאפשרת סיבוב מדויק של ההגה, הנחוץ להיגוי מדויק בכל עת.
  3. ברכב חדיש יש חשיבות לאופן אחיזת גלגל ההגה רק בזמן נסיעה בעיקולים חדים.
  4. צורת אחיזת ההגה חשובה רק בפניות חדות ובעיקולים חדים כשהרכב נע במהירות גבוהה.

התשובה הנכונה

אחיזה נכונה של ההגה מאפשרת סיבוב מדויק של ההגה, הנחוץ להיגוי מדויק בכל עת.

שאלה 787 מתוך 1317 במאגר התאוריה לרכב ציבורי (D).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לרכב ציבורי