בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 907

מדוע ממלאים מים בגלגלי הטרקטור?

תשובות אפשריות

  1. זוהי דרך נוחה להוביל מים לשטח לצרכים שונים במהלך העבודה.
  2. כדי להוסיף משקל ולשפר בכך את אחיזת הגלגלים בקרקע.
  3. כדי לשפר את האיכות והנוחות של הנסיעה בטרקטור בדרכי עפר.
  4. כדי למנוע את התחממות הצמיגים בעבודות קשות במיוחד.

התשובה הנכונה

כדי להוסיף משקל ולשפר בכך את אחיזת הגלגלים בקרקע.

שאלה 907 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור