בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 908

מדוע מתקינים משקולות בקדמת הטרקטור?

תשובות אפשריות

  1. כדי להוריד מעט עומס מהסרן האחורי בזמן הרמת מטענים.
  2. כדי לשפר את האיכות והנוחות של הנסיעה בטרקטור בדרכי עפר.
  3. כדי למנוע את קפיצות חלקו האחורי של הטרקטור בנסיעה מהירה.
  4. כדי לשפר את אחיזת הגלגלים הקדמיים בקרקע.

התשובה הנכונה

כדי לשפר את אחיזת הגלגלים הקדמיים בקרקע.

שאלה 908 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור