בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 909

מדוע מתקינים משקולות בקדמת הטרקטור?

תשובות אפשריות

  1. כדי למנוע את התרוממותו של החלק הקדמי של הטרקטור בזמן הרמת מטענים מאחור.
  2. כדי להוריד מעט עומס מהסרן האחורי בזמן הרמת מטענים.
  3. כדי למנוע את קפיצות חלקו הקדמי של הטרקטור בנסיעה מהירה בשטח.
  4. כדי לשפר את האיכות והנוחות של הנסיעה בטרקטור בדרכי עפר.

התשובה הנכונה

כדי למנוע את התרוממותו של החלק הקדמי של הטרקטור בזמן הרמת מטענים מאחור.

שאלה 909 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור