בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 912

מתי דרושה בלימת גלגל אחד בטרקטור (הפרדת בלמים)?

תשובות אפשריות

  1. כאשר נהג הטרקטור רוצה לפנות פנייה חדה בו במקום במהירות גבוהה.
  2. כאשר נהג הטרקטור רוצה לתמרן ברדיוס גדול במיוחד בין מבנים או גידולים.
  3. כאשר נהג הטרקטור רוצה לפנות פנייה חדה בו במקום במהירות נמוכה מאוד.
  4. כאשר גלגל אחד מחליק על פני הקרקע והטרקטור אינו מתקדם.

התשובה הנכונה

כאשר נהג הטרקטור רוצה לפנות פנייה חדה בו במקום במהירות נמוכה מאוד.

שאלה 912 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור