בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 913

האם מותר לנהוג בטרקטור בבלמים מופרדים באופן קבוע?

תשובות אפשריות

  1. לא. הדבר עלול לגרום לטרקטור להתהפך בבלימה.
  2. מותר – בתנאי שהרגל ממוקמת בדיוק בין שתי דוושות הבלם.
  3. לא. הדבר עלול לגרום להתחממות ולאיבוד הבלמים.
  4. מותר, אבל זה יגרום לשחיקה לא שווה של הבלם הימני ושל הבלם השמאלי.

התשובה הנכונה

לא. הדבר עלול לגרום לטרקטור להתהפך בבלימה.

שאלה 913 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור