בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 914

למה משמש מעביר הכוח, פי-טי-או (PTO), בטרקטור?

תשובות אפשריות

  1. להפעלת הסרן הקדמי בטרקטורים בעלי הנעה כפולה.
  2. להנעת מתקנים וציוד נוסף המופעלים על ידי טרקטור.
  3. להפעלת משאבת השמן של המערכת ההידרולית.
  4. לגרירה של ציוד מיוחד הזקוק לתמיכה חכמה ועדינה.

התשובה הנכונה

להנעת מתקנים וציוד נוסף המופעלים על ידי טרקטור.

שאלה 914 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור