בית › שאלות תאוריה טרקטור › שאלה 915

באילו סיבובים לדקה (סל"ד) יש להפעיל את מעביר הכוח, פי-טי-או (PTO)?

תשובות אפשריות

  1. בכל סל"ד שבו ניתן לתפעל את הציוד המופעל.
  2. תמיד בסל"ד שממליץ עליו יצרן הטרקטור.
  3. הסל"ד נקבע אוטומטית עם הפעלת מעביר הכוח.
  4. בסל"ד תקני, אלא אם כן צוין אחרת בציוד המופעל.

התשובה הנכונה

תמיד בסל"ד שממליץ עליו יצרן הטרקטור.

שאלה 915 מתוך 1128 במאגר התאוריה לטרקטור (1).

  • שאלה קודמת
  • שאלה הבאה
  • חזרה למאגר השאלות
  • מבחן תאוריה מלא לטרקטור